Yaşlılık???


Masanın üstünde bir hediye paketi var, içinde babaanneye alınmış bir parfüm ve el kremi, Oğuza söylüyorum:

– dilersen sen de bir hediye yapıp içine koyabilirsin.
– Sen bu hediyeleri niye aldın?
– Yavrum yarın yılbaşı babaanneye parfüm aldım.
– Babaanne o parfümü ne yapacak?
– (Şaşırıyorum) yavrum parfüm ne yapılır???
– Hayır babaanne yaşlı da o bakımdan…

—————–
– Oğlum yaşlılar parfüm kullanamaz mı?
– Kullanır da onun ne işi olacak, ben onu merak ettim.

konuşma Oğuzun “neyse bu konuyu kapatalım artık” demesiyle son buldu.

December 30, 2009. anılar.

2 Comments

  1. Muge Cerman replied:

    Ah Oğuz ak kadın her yaşta kadındır ama sen bunu öğrenecek yaşa daha gelmedin 🙂

    • caponturist replied:

      İşte ben de benzer sözleri söyledim, kadınların her zaman kendilerini iyi hissetmek için parfüm kullandığını, babaannesinin de kendisine çok iyi bakan güzel bir kadın oldugunu, benimle hemfikir olduğu için konuyu kapatmak istedi zaten.

Leave a comment

Trackback URI