Çok mutluyum


Bugün benim doğum günüm olduğu için çok mutluyum.
Bu günü kuzenlerimle kutluyorum. Bunun için daha da mutlu oluyorum.

Kuzenlerim beni çok büyük bir pastaneciye götürecek, adı Pasta Bahçesiymiş.

7 yıllık hayatım çok güzeldi.
en mutlu olduğum anılarım tatillerimdi…

Hayatta çok mutlu olacağımı düşünüyorum her zaman. Büyüyünce holdingci olacağımı düşünüyorum şimdilik. Hedeflerime bir yıl daha yaklaştım.

Şu ana kadar icat ettiğim en güzel makinam -daha dün icat ettiğim- her moda dönüşebilen buzdolabı.

Bu yıl özellikle çok mutlu oldum. Çünkü iki tane kitap yazdım, ilk karnemi aldım ve ilk gerçek yaz tatilimi yaşıyorum. Hobilerim arasında satranç oynamak ve basketbol oynamak var. Gelecek sene piyano çalmayı istiyorum.

Oğuz…

June 20, 2010. Uncategorized.

Leave a Comment

Be the first to comment!

Leave a comment

Trackback URI